RSS
 

Unikanie kontuzji i boleności

21 lip

Długotrwałe i ciężkie treningi mogą powodować spore obciążenie mięśni, kości i ścięgien. W momencie, gdy zostaną one przeciążone ponad miarę to dojdzie do powstania kontuzji. Wp przypadku sportów siłowych może oznaczać to wykluczenie z treningów na długie tygodnie. Jeżeli dana osoba przygotowuje się do zawodów to może to wpłynąć na jego niepowodzenie. Dlatego znacznie lepiej już za wczasu zająć się profilaktyką i robić wszystko, aby tylko wzmocnić to, co może zostać przeciążone. Przede wszystkim niezbędne jest wykonywanie rozgrzewki, która zmniejsza ryzyko wystąpienia kontuzji. Musimy dokładnie się rozciągnąć, aby rozgrzać mięśnie i przygotować je do dalszego i znacznie bardziej obciążającego treningu.

Kontuzje

Nie zawsze takie rozgrzewki będą wystarczające. Co prawda mogą one zapobiec powstaniu kontuzji przy bardziej gwałtownych ruchach, ale nie będą w stanie zabezpieczyć sportowca przez zerwaniem ścięgien czy starciem stawów. Najlepszym rozwiązaniem jest stosowanie preparatów, które są w stanie pomóc nam na stawy-więzadła-ścięgna. Stosowanie odżywek tego rodzaju jest rozsądne, ponieważ możemy nie tylko zmniejszyć ryzyko wystąpienia problemów zdrowotnych, ale również przyśpieszyć proces rekonwalescencji.

Podczas treningu należy unikać kontuzji (sxc.hu

Podczas treningu należy unikać kontuzji (sxc.hu

Trening

Stosowanie takich produktów sprawi, że nie będziemy musieli rezygnować ze swoich marzeń. W dalszym ciągu będziemy mogli trenować i przygotowywać się do zawodów, które mogą stać się dla nas wielką szansą na przyszłość. Tego rodzaju produkty nie są specjalnie kosztowne, a mają działanie takie, że warto jest zainwestować w nie pieniądze.

 
Brak komentarzy

Napisane przez w kategorii Ćwiczenia

 

Tags: ,

Dodaj komentarz