RSS
 

Archiwum - Lipiec, 2015

Unikanie kontuzji i boleności

21 lip

Długotrwałe i ciężkie treningi mogą powodować spore obciążenie mięśni, kości i ścięgien. W momencie, gdy zostaną one przeciążone ponad miarę to dojdzie do powstania kontuzji. Wp przypadku sportów siłowych może oznaczać to wykluczenie z treningów na długie tygodnie. Jeżeli dana osoba przygotowuje się do zawodów to może to wpłynąć na jego niepowodzenie. Dlatego znacznie lepiej już za wczasu zająć się profilaktyką i robić wszystko, aby tylko wzmocnić to, co może zostać przeciążone. Przede wszystkim niezbędne jest wykonywanie rozgrzewki, która zmniejsza ryzyko wystąpienia kontuzji. Musimy dokładnie się rozciągnąć, aby rozgrzać mięśnie i przygotować je do dalszego i znacznie bardziej obciążającego treningu. Przeczytaj resztę notki »

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Ćwiczenia

 

Rola białka w naszym organiźmie

09 lip

Każdy kto regularnie ćwiczy na siłowni, wie jak bardzo ważna jest odpowiednia dieta. Same ćwiczenia stanowią zaledwie 30% naszych wyników, a cała reszta to efekt spędzania czasu w kuchni na przygotowywaniu posiłków. Zbilansowana dieta i prawidłowy rozkład makroskładników są niezwykle istotne zarówno w momencie, gdy chcemy tracić wagę jak i w chwili, gdy pragniemy zbudować masę mięśniową. Poznanie podstawowych pojęć związanych z dietetyką jest więc niezbędne, by móc osiągnąć zamierzone efekty.

Przeczytaj resztę notki »

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Suplementy wysokiej jakości

08 lip

Sporty siłowe charakteryzują się tym, że bardzo często zmuszają nasz organizm do tego, aby stawał na wyżynach swoich możliwości. Niekiedy osiągane są takie efekty, które znacząco wykraczają poza możliwości normalnego człowieka. Jest to przede wszystkim skutek wielu miesięcy ciężkiej pracy, która pozwala przekroczyć wszelkie bariery. Niemożliwe byłoby to jednak bez odpowiedniego wsparcia, które w tym przypadku jest naprawdę ważne. W tym przypadku są to przede wszystkim suplementy diety, które powodują, że ciało człowieka staje się zdecydowanie bardziej podatne na wszystkie ćwiczenia. Efekty takich odżywek są przeróżne – mogą powodować znacznie szybszą regenerację, pobudzenie czy też wzrost masy mięśniowej. Są to również witaminy, które mają szerokie spektrum działania. Nie można jednak przyjmować ich wedle własnego uznania – ich dawkowanie powinno być rozsądne i oparte o wiedzę, którą posiadają specjaliści. Przeczytaj resztę notki »

 
1 komentarz

Napisane w kategorii Ćwiczenia